Polferries

 

Promy Polferries oferują bezpieczną i wygodną żeglugę, tradycyjną dobrą kuchnię, możliwość dokonania atrakcyjnych zakupów, a to wszystko przy wspaniałej atmosferze stworzonej przez profesjonalną i kompetentną obsługę.
Jednakże w 2012 roku nie ma bezpośredniego połączenia na Bornholm ze Świnoujścia... Co dalej - czas pokaże :-((

 

Polecam Państwu całoroczne połączenie ze Świnoujścia do Ystad. Prom wypływa codziennie o godz. 22:30 ze Świnoujścia, przypływa do Ystad o godz. 6:15. O 8:00, 8:15 lub 8:30 codziennie wypływa prom na Bornholm i w ciągu 1h 15 min (szybki prom) lub 2,5h (prom tradycyjny) znajdziecie się Państwo na „słonecznej wyspie”.

 

Z wyspy niemalże codziennie jest rano prom do Ystad, a z Ystad wypływa o godz. 14:00, przypływa do Świnoujścia o godz. 20:00.

 

Rozkład rejsów Ystad – Rønne znajduje się na podstronie BornholmsFaerge/Bornholmstrafikken

 

Na obie linie oferujemy bilety w cenach oferowanych przez linie promowe, udzielając podpowiedzi dot. najkorzystniejszych połączeń.

 

Pasażerowie oraz pojazdy muszą zgłosić się do odprawy najpóźniej na 90 min. przed planowanym odejściem promu. Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować skreślenie z listy pasażerów i pojazdów.
Odprawa kończy się:
- dla pasażerów pieszych 15 min. przed odejściem promu;
- dla pasażerów zmotoryzowanych 30 min. przed odejściem promu.

 

Jeśli chcesz tylko zasięgnąć informacji, najlepiej zadzwoń: tel. kom. 791 347 902, lub napisz:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Rezerwując i opłacając bilety Polferries weź pod uwagę, że rezygnacja z rejsu w czasie krótszym niż 24h przed rejsem wiąże się ze stratą wpłaconych pieniędzy.
Podobnie, jeśli pasażer nie został przyjęty do odprawy z własnej winy (brak właściwych dokumentów, z powodu niewłaściwego zachowania itp.), w wyjątkowych przypadkach należy się zwrot do oceny operatora.
Jeśli natomiast rezygnacja następuje w czasie dłuższym niż 24h do odbycia rejsu, zwrot jest pomniejszony o 25% opłaty manipulacyjnej.
O zwrot za niewykorzystany bilet promowy może wystąpić osoba, dla której bilet został wystawiony lub osoba posiadająca uwierzytelnione upoważnienie właściciela biletu.